onsdag 1 juni 2011

"Äntligen är det över!"

Nu är skolan äntligen slut, (jag har en inlämningsuppgift kvar), men det känns skönt att jag nådde mitt mål, som en lärare sa till mig idag: "Du får betyget för att du förtjänar det", och vad kan man säga, 7 ämnen, 7 MVG. Det kan ju knappast bli bättre. Känns som en bra revange mot gymnasiet när jag gick ut med 0,9 (ja det var så länge sen jag gick i skolan), nu MVG i ALLT!



Nu ska jag "slöläsa" matte C över sommaren och ta hand om barnen medan kärleken jobbar och sliter.



Hon som vill bli hemmafru, jag får se till att utbilda mig så kanske det kan bli verklighet.

1 kommentar:

  1. Jag kan bara Gratta från djupet av hela mitt hjärta! Jag har hela tiden vetat att du har haft denna "Kapacitet" och är jätteglad att du också upptäckt att Du kan bara du tror på Dig själv! Kramar till den bästa son som finns!!!! Mamma.

    SvaraRadera