måndag 17 oktober 2011

En galen värld!

Tillbaka efter en tids time-out. Det blev lite mycket med Brylla och jag var tvungen att dra mig tillbaka för att hämta kraft och energi, men nu är jag på väg tillbaka och det känns kanon.


Just nu jobbar jag med ett projekt vi valt att kalla HÖSTMÖRKER, tillsammans med Lasse Arnheim och några till. En kuslig promenad i stadsparken i Falun den 29 okt, med start kl 18, 19 och eventuellt 20, 21. Och det har uppmärksammats i framför allt lokaltidningarna, i DT idag och DD imorgon, senare i veckan Annonsbladet.


Dessutom har min älskade sambo nominerat mig till Svenska Hjältar, något som känns helt overkligt.

Förutom det planerar jag våren och framtiden, det blir studier som det ser ut nu, men vem vet vad framtiden har att utvisa.

1 kommentar:

  1. Heja på! Du lät riktigt pigg idag, hoppas det håller i sig! Kramar :) Mor

    SvaraRadera