fredag 15 juni 2012

Det är ju helt galet!

Jag satt och kollade på bilder jag tog idag, och jämförde med bilder från innan jag började träna, när jag var som störst. Jag tror de talar för sig själv...

De "stora" bilderna är från November 2010, de andra är tagna 15 juli 2012.




 Jag var och handlade kläder igår, jag hade gått ner 5! storlekar i byxor och kan numera ha 2XL T-shirts.

Stort TACK till Må Bättre, det är utan tvekan de som peppar och stöttar mig och stort TACK till Ryan Garrison för programmet och förtroendet.

Kampen fortsätter...


5 kommentarer:

  1. Nu spricker jag snart av stolthet! Du är såååå duktig! Jag tror du inte förstod, när jag sa sist att du blivit smal! Inte hur mycket det syns, menar jag! Kul att du ser det själv också och att det inte bara är siffror! Kramar fr mamma, alltid stolt men nu om möjligt ännu Stoltare!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Din kropp vittnar om en man i sina bästa år! Bra jobbat <3

    SvaraRadera
  3. Fan Dersta. Fladdermusen håller på att fälla in vingarna.

    SvaraRadera