onsdag 16 maj 2012

Tre veckor efter utmaningen, nya lysande resultat!

Så har det gått tre veckor sen jag vägde ut mig från utmaningen.

tre månader hade jag gått ner från 152,5 - 140,4, alltså 12,1 kg
Midjemåttet minskat från 139 -> 118 cm, alltså 21 cm.

Nu tre veckor senare gjorde jag en ny vägning och mätning,
jag väger nu 134,4 kg och har ett midje mått på 113 cm, alltså 6 kg och - 5cm.

Jag kör hårt med träningsprogrammet jag fått från Ryan, men jag har slarvat med konditionsträningen och proteinet i kosten. Så jag ska ska göra om vägning/mätning om två veckor igen. Gissa om jag är spänd på resultatet. Jag tänker träna mer kondition och öka protein intaget.

Dessutom gjorde jag en annan kul minskning idag också, när jag tränar "lower body" så avslutar jag med 3,2 km cykling (2 miles), och jag började med 6,15 s, personbästa är 5,57 s, idag fick jag makalösa 5,31 s.

Känner mig taggad, laddad och motiverad att träna igen, må gott och ta hand om DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar