måndag 7 maj 2012

Slapp och omotiverad

Jag har varit inaktiv här på bloggen ett tag, men det har nog hängt samman med att jag haft lite för mycket att göra, jag har helt enkelt varit helt slut på kvällarna och inte orkat skriva. Tyra var hemma i nästan tre veckor, jag var själv sjuk. Efter det har jag försökt komma ikapp med Brylla, skola och privatlivet.

Jag har inte varit lika motiverad med träningen, jag har kört på med styrketräningen, men inte konditionsträningen. Styrketräningen har gått väldigt bra, jag har börjat hitta rätt form här, och jag känner att det gör en enorm skillnad. Kosten har jag försökt hålla, jag har nog inte varit så noga med maten som jag borde, men jag har fortfarande inte ätit nåt godis, läsk eller ostbågar. Så jag är inte helt ur spår, och jag kommer tillbaka, körde ett styrkepass idag och nu laddar jag för att orka med ett konditionspass imorgon. Så därmed säger jag god natt nu och önskar dig en bra dag imorgon. Jag är på väg tillbaka, det här var bara en liten svacka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar