söndag 29 april 2012

Utvägning och fortsatt sjuk dotter...

Jag ber om ursäkt för att jag varit då dålig på att uppdatera bloggen, men det finns inte så mycket att säga. Jag har varit hemma med en magsjuk dotter och knappt hunnit träna den här veckan. Dessutom var jag gräsänkling lör-sön.

Med det sagt så har jag hunnit med styrkepassen tis, ons och fre. Det känns väldigt skönt, latsen fick sig en riktig körare i fredags så jag har ont fortfarande. Men imorgon är en ny vecka och nya tag, känner mig laddad och ser fram emot ett skönt pass.

Just ja, höll på att glömma, vi klarade utmaningen, jag kände mig besviken på min insats, men med ett skadat knä (2 veckor) och sjukdom (2 veckor) så är jag nöjd med resultatet, även om veckoresultatet inte var så bra. -0,1 kg, varav - 2,7 kg fett. TOTALT: -12 kg (10,5 kg enligt det här men jag hade en uppskattad invägning eftersom vågen bara tog 150 kg). -13 kg fett (minst), ökade i muskler och vatten.

De gula linjerna visar var man ska ligga normalt. Så jag har 15-20 kg fett till som ska bort...

Nu fortsätter nästa utmaning via nolltvå, som gör ett års reportage om mig. Du kan läsa artikeln om du följer länken.


Allt gott, så avslutar jag med veckans nakna sanning.


Min son tog korten denna gång. 

Känns inte så stor skillnad länge, men träningen har ju
varit lite si och så de senaste veckorna pga sjukdom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar