söndag 15 april 2012

På bättringsvägen, hoppas jag

Det har varit en lugn helg, var ner och körde ett pass i lördags, och jag fick med mig en vän från 100 kg utamingen. Det var riktigt kul, kändes bra, men samtidigt kändes det att jag inte är helt kry. Man ska inte träna när man är sjuk, jag vet, men jag hade varit hemma både tors och fre, och höll på att få nippran. Jag nämnde för min sambo att jag ville åka ner imorgon bitti och träna men det fick jag inte, eventuellt på kvällen om jag mår bättre. Ord och inga visor, men vi får väl se hur det går.

Jag känner mig bättre, men fortfarande inte bra. Håll tummarna för mig att det går fort över. Jag har bara en vecka kvar på 100-kg utmaningen, och jag skulle vilja ge allt den här sista veckan. Inte för att det är över efter det, utan för att jag vill att vi ska nå målet och jag vill göra allt jag kan för att det ska bli så. Jag kommer att träna lika hårt efter det också, men då är det mer personliga skäl, samt att tidningen NollTvå gör ett reportage om mig där de ska följa mig ett år...

Dessutom hoppas jag min dotter blir bättre också givetvis, hon har haft nästan 40 graders feber och snorat värre än mig. Värst var det igår natt, så Therese sov inne hos henne, hon snorade ner hela sängen och sig själv, delvis Therese under dagen också. Jag har ju två grabbara sen tidigare men aldrig har jag sett så mycket snor komma ur ett barn. Det var helt sjukt...

Allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar