fredag 20 april 2012

Sjukdom och elände...

Nu har jag varit hemma och varit sjuk tillsammans med min sjuka dotter i över en vecka. Det tär på mig och lusten att träna är enorm, men jag måste lyssna på kroppen och vila så jag blir frisk först. Senast på måndag är jag frisk har jag bestämt. För att ni inte ska glömma bort mig eller sluta läsa min blogg så har jag tänkt att visa lite bilder på mig och min dotter, vad vi gjort under sjukomsveckan. Håll till godo.

Tre glada grabbar, som nu är hos mamman.

En dag blev det vinter igen...

"Neeej pappa inte puss på mig, tok-pappa"

Kanske ska sova såhär...

Eller så här...

Varför inte...

Alla sätt funkar...
Hon somnar lite varstans, men hon är inte trött och ska inte sova..


Provade att gå ner för att mata änderna, men det fanns inga änder...

Ett besök hos farmor, på lunch.

Veckans nakna sanning!

Jag har hållit min diet, men nu vill jag träna igen.

Ägg är en favorit hos Tyra. 
Jag återkommer med lite mer inlägg när jag börjar träna igen, trevlig helg...

1 kommentar:

  1. You rock! So cool you have kept your diet even though you were sick.. If you can do that then this is a cake walk. Except without the cake;) ok some on Saturdays :)

    SvaraRadera