lördag 7 april 2012

Aktiv vilo dag...

Planerad vila, aktiv vila, jag åkte ner när jag vaknade och gick en dryg timme på promenadbandet, det är viktigt med vilodagar, men det betyder inte att man måste sitta helt still. Imorgon siktar jag på en förbränningsdag igen, crosstrainer, rodd och cykling på schemat! Nån som är sugen på att haka på? Jag kör vid 8-9 imorgon, men bestämmer gärna en tid ifall nån vi vara med.

Idag fick jag oväntat samtal från brorsan som kom ner med Tidde och tränade, men de körde eget pass och jag var nästan klar. Kul att se dem iaf, det var ett tag sen. De skrattade åt mitt sätt att fördriva tiden medan jag promenerade, men det blir ju så trist annars, så varför inte se en film eller en serie?

Perfekt att ha med lilla datorn och fördriva tiden medan man
 går  och går och går...


Om inte annat så önskar jag er en fortsatt trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar