torsdag 5 april 2012

Björnen från Brylla...

Idag blev det "upperbody", vi började med chins, jag inledde med att klara två (utvecklingspotential, check!). Sen körde vi vidare med diverse rygg, armar, axlar, bröst och avslutade med mage. Härligt som fan, men jag är lite besviken över att jag inte ens var svettig efteråt, nästa gång ska jag värma upp lite bättre. Samtidigt känner jag mig lättare och det kändes som jag lyfte när jag gick och duschade.

Mats var också med idag, han är medlemstränare annars, men är grymt duktig på detaljerna och kunde förklara meningen med att utföra varje övning rätt. Ryan hade programmet, men har fått kika på youtube för att se hur övningarna skulle utföras. Så Mats fick lära sig lite nya övningar, Ryan och Malin fick lite finputsning med detaljer och vad man skulle tänka på, och jag lärde mig mest av alla. Samtidigt diskuterade de hur stark jag faktiskt är i grund och botten och Mats gav mig smeknamnet Björnen från Brylla. Det var lite kul tycker jag. Jag kanske är lite starkare på vissa övningar men när det gäller att använda sin egen kroppsvikt ligger jag grymt i lä just nu. Jag klarade 25 armhävmingar, Ryan slog sitt rekord och gjorde 70, med det ska det bli ändring på...

Här är truppen som ska hjälpa mig bli mer "fit". Ett härligt gäng!

Glad påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar