onsdag 4 april 2012

Built like a Badass

Igår berättade jag om Ryan och NollTvå. På eftermiddagen tog vi en promenad och pratade lite om träning och sånt, det kändes inte så långt eller så jobbigt, men när jag tänkte efter så blev det två timmar promenad i svår terräng med barnvagn.

Idag började jag träna 0630 med Ryan och Malin, vi körde deras program "Built like a Badass". Det känds inte så tufft just då, men ett rejät benpass efter gårdagens promenad gjorde sitt, jag hade så ont i benen/stjärten så det är helt sjukt idag.  Vi avslutatde det passet med att hoppa hopprep, vi skulle köra intervall tills vi alla gett upp. Träna 20 sekunder, vila 10 osv, jag storknade efter en minut, alltså två pass, efter ett par minuter hoppade jag in i ca 10 sekunder igen för att ge upp. Vilken utvecklingspotential jag har här. Nästa ska jag sikta på minst tre. Vet inte riktigt hur många Malin gjorde, men jag tror det var närmare tio, Ryan gjorde 15... Det var många kul övningar som jag aldrig gjort förut.

Imorgon ska vi köra överkropp, axlar/bröst tyckte jag han sa. 0800 denna gång, men det beror på att Mats på Må Bättre är med, och han är väldigt morgontrött, eller så beror det på att han måste lämna barnen på dagis. Nåja spännande ska det bli.

Built like a Badass, jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar