fredag 6 april 2012

Lååångfredag...

Idag gjorde jag som jag brukade göra förut, jag tränade innan frukost, men då visste jag inte riktigt varför, tyckte mest det var skönt. Men jag och Ryan pratade om det och fördelarna med att träna innan frukost ökar förbränningen mer, och dessutom gillar jag att vara igång redan på morgonen. Så idag stack jag ner direkt när jag vaknade, körde 1,5 tim crosstrainer, för att sen åka hem och äta frukost med familjen, jag ville träna lite längre för jag kände att jag hade det i mig, men samtidigt hade jag sagt att jag ville äta med familjen. Men när jag kom hem var de nästan klara, nu klandrar jag dem inte, det är mer ett konstaterande.

Efter det pratade vi om att Therese ville åka ut och hälsa på sin pappa, jag ska jobba på kvällen så jag visste inte hur jag skulle göra, men hon fick åka ut med sin syster skulle stanna och äta med dem. Nu tycker jag om svärfar och det har inget med det att göra, men kände bara att jag skulle bli stressad över att åka hem och jobba så jag valde att stanna hemma. Istället åkte jag ner och körde 2 timmar cykling istället. 1,5 timme på "sitt cykeln" och 30 min handcykel, innan jag kände att jag var tvungen att åka hem för att hinna göra mig iordning för jobbet och hinna äta lite. Men totalt blev det nog -2500 kcal idag. Känns kanon.

Medan jag satt där andra gången fick jag en sånt grymt blodsocker fall, och kunde inte låta blir att synda, jag åt banan först för att få tillbaka balansen och tog en celsius, men det räckte inte så jag åt mot mina priciper två "bars" mintchoklad, och gudars va gott det var och en till celsius, och det gav mig energi att fortsätta en timme till. Jag drömde om vad jag skulle äta när jag kom hem, en kebab med bröd eller något annat gott, men jag kunde inte förmå mig när det väl var dags för mat, så jag tog en sallad istället...

Med det önskar jag er alla en Glad Påsk!

1 kommentar:

  1. Kristina Egnell6 april 2012 kl. 22:08

    Heja Fredrik! Överträna inte, men du är duktig till 1000! Kram o GLAD Påsk! :)

    SvaraRadera