tisdag 3 april 2012

Ny utmaning, från NollTvå och Må Bättre!

Idag hade jag ett möte med Ryan och Malin från tidningen NollTvå. De vill göra en följetång i tidningen med mig och min träning, under ett år! Det känns verkligen som en rejäl utmaning, och jag vill verkligen det här, ska bli så spännande att se var det leder. Jag känner mig peppad och laddad till tänderna. Jag ska även få hjälp med träning och kost från både Ryan från NollTvå och Mats på Må Bättre. Det är väldigt spännande, eftersom Ryan själv har varit överviktigt och gick ner 30 kg på 7 månader, han har nog en hel del bra tips.

Ryan skickade en bild för att inspirera mig lite... 

Så hur gick det på dagens invägning då? Jag hade inte några större förhoppningar efter "skitveckan" som varit, men som min käre mor sa, så skulle jag bli glatt överraskad. Jag har gått ner ytterligare 2,5kg och det är nästan bara fett, samt 2 cm till. Totalt -12 kg och -21 cm runt magen. Och tanken är att satsa stenhårt denna vecka. Ska ner med Ryan och Malin imorgon kl 06.30 för att köra ben. Det ska bli riktigt spännande.

Avslutar dagens inlägg med veckans nakna sanning, bilderna till vänster är från slutet av januari, bilderna till höger är från 3 april.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar