torsdag 19 maj 2011

Woohoo!

Det lönar sig att slita ibland. Jag fick precis reda på att jag får MVG i Samhällskunskap för proven och mitt engagemang talar sitt tydliga språk. Det känns ju kanon, kämpar på med mina Svenska uppgifter och ska kika lite på Matematiken också. Det känns som jag kommer att nå mitt mål.

Skönt när man når sitt mål, då känner man sig som en vinnare fast man bara tävlar med sig själv

Jag vet att det varit mycket prat om skolan just nu, men det är ju tyvärr där mitt fokus legat den sista tiden. Samtidigt försöker jag jobba med festivalen, men jag ska ta tag i det bättre nästa vecka. Vi har fått upp en ny hemsida med det nya namnet förresten. Brylla - älvdalsmål och betyder ungefär vara nyfiken. Och det är lite det festivalen handlar om, att få vara nyfiken och prova på lite man kanske inte annars kan eller får göra. 

www.brylla.se

Nu ska jag plugga vidare, var bara lite tvungen att lägga ut de goda nyheterna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar