onsdag 6 april 2011

Fan va jag är bra!

Har börjat min vecka riktigt bra, framför allt i skolan. Fick tillbaka lite inlämningsuppgifter och det är inte utan att man blir lite stolt över sig själv. Naturkunskap A, Engelska A, Svenska A, Svenska B, Matematik B. Högsta betyg i allt. Så nu går jag runt och tok-ler och känner mig stolt över mig själv. Men så har jag jobbat för det också. Nu återstår bara Religionen som jag lämnade in igår, får nog veta denna vecka, förhoppningsvis.

Och eftersom jag anser att alla har eget ansvar över sitt eget liv och vad man gör av det så känns det här som en högvinst. Det var ju det här jag satsade på och jag tävlar bara med mig själv.

Imorgon väntar två viktiga och intressanta möten.Så det är med spänning jag ser fram emot morgondagen.

Avslutar med en skön bild på prinsessan
Ha en kanon dag, det tänker jag.

2 kommentarer:

  1. Ja jag kan bara Gratta och tala om hur duktig du är!!! Innerst inne vet jag ju vilken kapacitet du har men det gäller att tro på det själv också och det gör du med bravur!!!! Kram fr mamma.

    SvaraRadera
  2. Underbar bild på lilla Tyra!!! Instämmer i glädjen!!! Kram

    SvaraRadera