tisdag 12 april 2011

Fullspäckad dag!

Igår fick jag ett mycket trevligt samtal från personal ansvarig på Peace & Love som erbjöd mig tjänsten som personalansvarig för de största scenerna på Peace & Love i år. Så nu behöver jag folk som jobbar, det finns en del redan men jag behöver fler, jag har lite mer ansvar än så, hör av dig om du kan och vill jobba.

Så dagen började med ett möte på förmiddagen med säkerhetsansvariga och övriga personal ansvariga. Ett omtumlande möte med mycket information, skratt och härliga barn. Efter det åkte jag till skolan och skrev ett prov i samhällskunskap - ekonomi, det kändes okej. Sen hem och äta lite för att åka tillbaka till skolan för engelska och sen till bojsen beach för att reka beachen inför sommarens festival och reportage från både FK och DD. Efter det bar det iväg på nästa P&L möte som var lite mindre barn men lika mycket skratt och information. Så var det bara att åka iväg och repa med Spasmic inför Gesunda spelningen nästa lördag. Och nu har jag äntligen kommit hem och landat i soffan, lite ensam, för Tesan kolla på Batchelor på datorn i sovrummet. Men jag ska bara avsluta det här ska jag krypa ner och mysa lite.

Ser fram emot imorgon när grabbarna kommer... De är efterlängtade.

3 kommentarer: