torsdag 14 april 2011

Solen finns alltid där, även molniga dagar.

Alla problem har minst en lösning, även om man gillar dem eller inte. Festivalen har råkat ut för ett mindre problem, namnbyte. Inget värre än så, men samtidigt nog så svårt. Jag har lite krav på namnet nu när vi ändå ska byta, vill att det ska vara tidlöst, enkelt och fritt (oberoende av plats). Värre än så var det alltså inte.

Sen har jag lite egna problem att lösa, det är inte heller några omöjligheter. Jag vill bara få dem "ur världen" så jag kan fortsätta. Men jag ska ringa runt lite idag och fixa med lite annat så jag är säker på att de problemen också kommer att kännas lättare innan dagen är slut.

Ta hand om dig och kom ihåg att solen alltid finns även om den gömmer sig ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar