söndag 24 april 2011

Det blev en riktigt bra påsk, till slut!

På fredag eftermiddag hade jag turen att få se dessa sällsynta, som jag bara sett på kort av andra i år, påskkärringar. Jag öppnade och där stod de, två stycken riktigt utklädda med kort och allt, jag blev så glad så jag tömde resten av godisskålen till dem. Jag frågade snällt om jag fick ta ett kort, så jag skulle kunna bevisa att de faktiskt var förbi och det fick jag.



Tyra blev bättre efter besöket av påskkärringarna. Hon var fortfarande lite gnällig men febern försvann sakta men säkert. Så var jag och bästa Ulle ner och kikade på Chainwreck nere på Hellmer. Det var riktigt ös från början till slut. Dessutom träffade jag en massa trevliga vänner, kram till er alla. Det var en riktigt trevlig avslutning på fredagen alltså.

Sonny i högform,
det var svårt att hitta bilder som inte var suddiga

Den bättre hälften av Chainwreck

Gäst på scen, Hans Daniel Jernberg

På lördagen gick jag upp tidigt och åkte till Gesundaberget för en spelning med vårt band Spasmic Superheroes, och vi rockade så hela berget svängde, det var ett kanonljud och vädret var underbart. Ett par nygrillade hamburgare och öl kompletterade förberedelserna, och dit åker jag gärna igen. 

Strax innan spelning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar