torsdag 21 april 2011

Tyra diggar Chainwreck...

Har sovit dåligt hela natt eftersom Tyris är sjuk. Hon har feber och vaknar minst en gång i timmen, även om jag fick "sova" så har sömnen varit ryckig och jag var helt utmattad 04.30 när jag gav upp och lät Tesan sova lite istället. Istället fick jag en mysig stund med Tyra på morgonkvisten om än trött, till slut somnade vi båda i soffan efter lite frukost. Piggare gav vi oss ut på en kort promenad ner till affären, för att senare mötas av att posten kommit när vi kom hem. Blandade kuvert skapade förväntningar och fasor. Det var ett gott besked först, organisations numret till föreningen har äntligen kommit och nu kan vi jobba mer effektivt med föreningen. Sen ett brev från en lokal myndighet som förvränger allt man säger, det gör att kommunikationen inte blir rak och därmed uppstår missförstånd och ilska från motparten. Men så är det väl när man inte vill ha en rak och riktig kommunikation, och myndigheten inte lyfter ett finger för att hjälpa till. Utan att säga något mer om det så blir det fel när man inte kan prata MED varandra istället för till varandra. Känns som helgen just tog en djupdykning.

Min kära sambo började genast sjunga på vår sång; Fuck You All...

Men då är det tur att det finns ljuspunkter. Tyra och jag satte och för att lyssna på morgondagens höjdpunkt; Chainwreck på Hellmer. Och ur sin feber dimma tittar Tyra upp och höjer armarna, diggar med. Då blir man glad i hela själen igen, TACK Tyra!


Här är videon vi såg...

Tyra diggar Chainwreck!




Vi ses på Hellmer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar