fredag 27 januari 2012

Sista passet innan helgen?

"Vi har fokus på kondition idag!", inledde vår PT passet med idag, alla "mellanstationer" skulle bestå av att vi skulle springa upp och ner på en "pall". Det var nog säkert sex såna stationer på hela rundan, så jag bestämde mg för att försöka göra lite andra övningar också, annars skulle jag aldrig orka 45 min. Och det var nog uppskattat av fler. Så vi ändrade några övningar. Som sällskap fick jag med mig Jonny, det var kul och extra motiverande. Jag höll ut hela passet och det kändes bra efteråt. Här är lite bilder efter träningen, jag hade tyvärr glömt telefonen, så vi fick ta lite fejkade träningsbilder. Men Marie erbjöd sig att hjälpa mig nästa gång, så på måndag kommer det riktiga träningsbilder.

I förgrunden har vi lampan som berättar när vi ska byta övning.


Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar