torsdag 26 januari 2012

Vilodag!

Idag blev det en planerad vilodag, jag hade lite möten inbokade och för att inte stressa ihjäl mig valde jag att ha en vilodag. Tror det är viktigt att låta kroppen återhämta sig också.

Imorgon får jag sällskap av Jonny, vi får se hur det går, men planen är att träna ett Easy Line pass. Efter det blir det ett besök på högskolan dalarna, och jag har tänkt att gå dit och hem. (Klurade lite på om jag skulle våga skriva det, för nu när jag gjort det blir det lite mer press).

Ett kort inlägg idag men imorgon kommer ett längre med lite bilder från träningen.

Allt gott, tack för mig.

1 kommentar:

  1. Tycker du är skitduktig! Lena här, du vet, granne med Lotta och sambo med Daniel :)
    Hittade dig av den slump när jag undrade vem på fb hade adressen "enjävligtbrakille" ;)
    Håll i och håll ut!
    Lycka till!

    SvaraRadera