onsdag 23 mars 2011

1'000'000 saker att göra...

Det känns som jag har lite för mycket att göra, men samtidigt är jag jätteglad. Jag går framåt varje dag, och det händer något hela tiden. Mycket tack vare alla underbara människor runt omkring mig.
  • Tyra har kommit på hur man tar sig från liggande till sittande
  • Idag har jag insett att jag håller på att bli klar med min NA uppgift idag
  • Haft kanon möte med min klasskompis Jenny som ger mig så mycket input och hjälper mig framåt genom idéer och knyta nya kontakter
  • Fått mail från Lotta och Kjell Enhager som vill ha min hjälp att marknadsföra dem inför föreläsningen i Falun
  • Fått loggan till Grandpa Goes Beach som jag är supernöjd med, suveränt jobb Daniel Sjödin Vandelay
  • Ska jobba inatt

Nu kan  jag sätta mig själv pappi


Kjell kommer till falun den 27/5

GGB loggan i lite olika färger, skapad av Daniel Sjödin Vandelay


Så nu ska jag återgå till skolarbetet så det blir klart innan jag ska till jobbet. 

Ha en kanon kväll, det tänker jag!

2 kommentarer:

  1. Min kusin är duktig :-)
    Fan vad du kämpar på.. önskar jag va lika duktig som dig.. kram

    SvaraRadera
  2. Wow, jag gillar verkligen loggan! Och så roligt med bilden på Tyra, det ser ut som hon har en gloria :) Kram och slit inte ut dig! /Anna E

    SvaraRadera