tisdag 22 mars 2011

Hur ska man få tiden att räcka till?

Jag har typ en miljon saker att ta itu med just nu. Flytt, förråd och packning; kärleken, Tyra och mig själv; naturkunskap, religion och svenska i skolan; festivalen, organisation och arbetsgrupp.

Flytten sker förhoppningsvis i helgen, tid med Tyra och kärleken försöker jag få till lite varje dag men skulle vilja lite mer, skolan försöker jag få till på kvällarna, festivalen behöver en del viktiga beslut just nu för att avgöra hur jag går vidare.

Vem kan hjälpa mig att fatta rätt beslut, tiden rinner ifrån mig.

Och DU får du mer än gärna hjälpa till att flytta i helgen. All hjälp uppskattas och kommer att "belönas".

2 kommentarer:

  1. I bland kör allt i hop sej på en gång,Och man vill bara stanna upp ett tag och tänka,oj vad mycket det blev nu då,hur ska jag lösa detta.Jag brukar sätta mej ner en stund och tänka vad är viktigast just idag,,och går efter det,,det funkar jätte bra,trots att allt är rörigt :) ha en toppen dag Fredrik du kommer att fixa allt till slut,,Du verkar så klok med allt och alla ider :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Visst är det så, jag tänker precis så. Man får helt enkelt prioritera. :)

    Tack, det var verkligen kul att höra. :D

    SvaraRadera