onsdag 16 mars 2011

Vardagsromantik

Jag har haft två underbara dagar, på fackutbildning 
och vi har pratat om solidaritet bland annat.
Dessutom har vi pratat om kärlek, 
och jag har sett hur fin respons jag fick på mitt förra blogg inlägg.

Och jag tycker det är viktigt att visa sin uppskattning, 
vardagsromantik kan vara den viktigaste.
Att visa att man inte tar sin partner för givet, 
därför har jag en liten överraskning till min kära.

Ibland räcker det med en puss, en kram, 
en varsam smekning ett kärleksfullt ord.
Ibland vill man ge lite mer, 
idag är en sån dag, 20 rosor och ett kort till min kära Therése


För att jag kan, 
för att jag vill, 
för att jag älskar dig.
Min sol, 
min måne, 
du är mitt allt.
Jag bär ditt hjärta i mitt...
Puss puss din Fredrik

Och till slut vill jag tacka alla fina underbara människor som finns i mitt liv, 
tack för att ni är de ni är... 

3 kommentarer:

  1. Uppskattning är viktigt och ska visas så fort tillfälle ges. =)

    SvaraRadera
  2. Tack, underbara du!
    Älskar dig mest! @->-- <3

    SvaraRadera
  3. Självklart Anna, det gäller överallt, inte bara i hemmet. Det man ger är det man får. ;)


    Älskar dig hjärtat. <3

    SvaraRadera