söndag 20 mars 2011

God morgon värden!

För ungefär en timme sen bestämde Tyra sig för att det var god morgon, det tyckte varken jag eller Mammi, men nu har jag alltså kapitulerat för min söta underbara dotters åsikt, och med substansen den blöjan förstår jag att hon inte ville sova vidare. Men nu sitter vi i soffan och försöker att låta Tesan och grabbarna sova vidare. Men jag hör hur Adwin hostar och jag tror ärligt talat inte att nån sover, grabbarna väntar på att få gå upp, men de behöver sova "lite till". Hur lätt är det när man hör syrrans "Pa-pa" och protest gnäll, och vet att det "bara" är en timme kvar tills man får gå upp?


Nu ska jag sätta mig i gungstolen eller leka lite mer med Tyra som tycker jag är tråkig. Men det är ju skönt att vara uppe så tidigt, man får ju så mycket gjort, eller så kan jag gå och vila lite när mammi fått sovmorgon, det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar