fredag 25 mars 2011

Om jag börjar med att gå och bajsa...

Sitter i soffan med min kära, älskade sambo, vi båda har massor att göra och Tyra har precis somnat, vi pratar om vad vi borde göra så hon tittar på mig och utbrister plötsligt: "om jag börjar med att gå och bajsa..." Det kan vara en bra början att göra sig av med lite barlast konstaterar jag.

 Det var nära, men min dator klarade sig tack vara insatser från en vän.
Vi är som sagt mitt uppe i en flytt, jag har läxor, en festival med mera att göra och igår fick jag virus på datorn, så jag fick hjälp att installera om windows och inget gick förlorat förutom 10 timmar av oro och vankande av och an, väntan på att få fortsätta. Det är oroväckande hur beroende man kan vara av en enda sak, datorn. Nu ska jag sprida min info så jag inte riskerar att förlora allt i ett svep.

Jag känner mig laddad och full av energi
Nu sk jag bara hittat ett sätt att kanalisera energin rätt
För övrigt så känner jag mig otroligt laddad och peppad, det är fantastiskt vilken samling underbara människor jag har omkring mig. Man får hjälp och stöd från de mest oväntade håll men givetvis även från väntade håll.


Med de orden undrar jag om inte jag ska gå och bajsa lite jag med.


Ta vara på dagen, jag ska ska göra mitt bästa för att göra.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Du gör väl mycket för andra, så du får tillbaka det du har gjort för dem.

    SvaraRadera
  2. hahahahaha, Bajsa,lätta på trycket å kom igen!! Underbart=)

    SvaraRadera