fredag 18 mars 2011

Fy fan va ja e bra...

Jag sitter och jobbar med barnfamiljefestivalen som jag tillsammans med många underbara människor och företag ska göra till en kanon dag för barn, framför allt barn som inte har möjlighet att komma iväg på något annat. Och jag kan bara inte låta bli att känna att jag är så jävla bra!

Barnfamiljefestivalen Grandpa Goes Beach 2011, den 6 aug


Jag får så mycket bra respons, och känner att det verkligen är medvind. Bara för några minuter sen, fick jag ett väldigt positivt bemötande från både Siljans Chark, men framförallt Dalatrafik, utan att gå in på några detaljer eller att säga att något är klart, så är det en jättebra öppning och nu ler jag med hela ansiktet.

Jag ler med hela ansiktet

Dessutom vill jag åter igen, tacka alla som hjälper till att göra detta möjligt, inte minst min familj som stöttar och ställer upp i alla möjliga och omöjliga lägen. Min kära sambo Therese, du verkligen helt suverän utan dig vore detta inte möjligt. Min tillsynes outtröttliga mamma Kristina Egnell, den trygghet du ger som ställer upp i ur och skur, till och med när vi inte ens ber om det, ovärderligt. Och givetvis ett stort tack till alla övriga inblandade, som hjälper till med festivalen på ett härligt osjälviskt engagemang jag borde kanske inte nämna några namn, men jag vill tacka Ulle Wretfors lite extra, för att du på eget initiativ fixar så mycket, det gör det hela så mycket roligare. Med det så vill jag återigen säga stort tack till alla inblandade.

Jag och min kära Therése

Mamma, Farmor, Svärmor, samma person, men likväl, världens bästa.


Ulle Wretfors, dök upp från ingenstans,
med en hel det bra idéer och engagemang.


Och till er som vill vara med på ett eller annat sätt. Hör av er till mig, 073-6565353 eller maila: fredrik_dersten@hotmail.com

Tillsammans blir vi starkare, och det är det festivalen bygger på, fan va bra VI är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar