tisdag 29 mars 2011

Trött, sliten och skitglad!

Så, då är flytten i det närmaste klar, nu återstår bara att få upp allting. Det har varit lite slitigt, men det är fantastiskt vilken snäll bror och mor man har. Familjen Jensen kom också och hjälpte till, och sen fick vi lite oväntad hjälp från Anneli Bergman och en sjuk Sonny Jonasson. Det var mycket uppskattat från alla håll. Tyra har varit väldigt trött och tycker nog flytten är väldigt jobbig, men hon kämpar på bra. Hon springer runt i sin gåstol i de gångar som finns här i lägenheten, det är inte utan att man känner sig lite som hoarder.

Jobbade hela helgen, natt. Det har också bidragit till min dåliga aktivitet här på bloggen. Men det är ju inte gratis att flytta och pengarna behövs ju också.

Pluggat innan flytten, skrev ett slutarbete i Naturkunskap, sparade och skulle bara starta om datorn. Då den havererade, 10 timmar senare är den vid liv igen men jag har totalt tappat inspirationen och motivationen, känner bara stress inför flytten, så jag kollade med vår lärare ifall jag kunde få komplettera ifall det fattades något. Jag hade velat skriva en slutkläm, lägga in lite bilder och "gjort det där lilla extra". Så fick jag svar idag. MVG på inlämningen och MVG på kursen, kan inte bli så mycket bättre. Så det var en riktigt glad överraskning.

Planeringen inför Grandpa Goes Beach fortgår och det händer saker hela tiden, även om jag känner att jag inte räcker till riktigt. Men har iaf kommit fram till att vi ska starta en förening som håller i GGB projektet för att sen fortsätta med att förverkliga andra drömmar och planera för nästa års GGB framöver. Sen hoppas jag på att få det eftertraktade jobbet på Peace & Love jag vill ha, och är enormt nyfiken på vad samarbetet med Folkets Hus kan leda till, hur vi alla övriga kontakter och planerade aktiviteter kommer att gå. Det är mycket medvind nu, skoj som f-n!

Allt gott, jag kommer med mer bilder i mitt nästa inlägg. Beklagar att jag inte har några nya bilder att visa idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar