lördag 10 mars 2012

Aktiv vila, konditionsträning.

Kändes bra idag när jag skulle köra lite kondition, hade en plan för att kunna köra lite olika maskiner utan att stå på samma och tröttna. Så jag körde först crosstrainer, sen rodd, sen armcykel, tog i lite för mycket på allihopa så jag orkade inte ett varv till, utan gav upp efter 5 min crosstrainer andra varvet. Men totalt 60 min konditionsträning, intervall. Det känns kanon och nu laddar jag inför ett styrke och konditionspass imorgon.

Jag har fått tillbaka lusten att träna, och det känns så bra, tyvärr blir det lung träning på måndag eftersom jag ska väga och mäta mig på tisdag igen och då får jag helst inte träna 24 timmar innan. Jag har ju tyvärr varit skadad i nästan tre veckor så jag vet inte vad det blir för resultat, men jag har försökt så gott jag kunnat och allt minus är plus för mig.

Med det önskar jag er alla en fortsatt trevlig helg! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar