tisdag 27 mars 2012

Medveten vila

Idag hade jag tänkt att hinna med ett stykepass, men jag hade tagit fel på vilken tid jag skulle vara i skolan och istället för att sluta 10 som jag trodde blev det 12, jag åkte ner till Må Bättre, men med en hemtenta vilande på mina axlar, så kände jag sån stress att jag valde att inte träna idag. Att jag fortfarande har en grym träningsvärk sen söndagens styrkepass har inget med det att göra. Det var ett medvetet val, jag ska ner imorgon och köra Core, Easyline och Bodypump, så jag kommer inte ligga på latsidan för att jag inte tränade idag. Jag tar igen det imorgon och resten av veckan. Hemtentan ska vara inlämnad på fredag så jag måste prioritera den just nu, från och med nästa vecka har jag nästan igen skola alls igen och kan köra på mycket mer de sista veckorna av utbildningen.

Sen fick jag ett mycket glädjande samtal från Ryan Garrison, Redaktör för Nolltvå. Men det berättar jag mer om när jag får mer information själv, kul grejer på gång vill jag lova iaf.

Med det sagt måste jag återgå till pluggandet och återkommer imorgon med veckan nakna sanning och lite mer om hur träningen gick, det var längesen jag var på något pass nu, två veckor? Oj vad tiden går. Allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar