söndag 4 mars 2012

Motivations dipp

Jag har varit lite slö när det gäller att uppdatera min blogg nu, men jag har kört på, tränat men inte försökt att anstränga knät. Är lite less på att höra allt gnäll själv faktiskt. Men har smärtan försvunnit nästan helt och jag kan räta ut benet, även om det knakar och brakar när jag gör det. Känns som det äntligen är på väg att släppa helt. I och med att jag inte kunnat träna så mycket har jag inte heller tagit ut mig som jag velat göra när jag tränat, utan bara kört styrketräning och arm/bencykling, det blir lite tröttsamt i längden, därav har jag nog haft en liten dipp. Skolan tar en massa energi också. Men jag hoppas som sagt på att kunna börja grupp träningarna igen, förhoppningsvis redan på måndag. Då tar jag ut mig mer och det känns som det ger mer.

Imorgon blir det lite styrketräning och lite kondition, sen måste jag hem för min äldsta blir 10 år på tisdag, och han åker till mamman på måndag så vi passar på och firar honom imorgon istället. Sen kör jag hårt från och med måndag om allt går enligt planen.

Hoppa du haft en bra helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar