onsdag 28 mars 2012

Tre pass på två timmar...

Idag blev det som jag tänkte, ett Core pass, ett Easyline pass och ett BodyPump pass. Tungt var det men jäklar va skönt!

Först började jag med 30 min Core och vi hade Lisa som ledare, det var första gången och när vi började tänkte jag efter några minuter, "Oj, va lätt pass det här var", de var ord jag snabbt fick äta upp, jäklar va tungt det blev sen. Hon körde ett annorlunda pass men lika tungt som alla andra Core pass. Det var grymt kul och oss emellan är jag lite glad att det "bara" var 30 min.

Sen blev det 30 min Easyline, och det var som vanligt. Det blir så tungt som man gör det och jag tog det inte lugnt. Men gick fem minuter innan det slutade för att hinna med BodyPump passet och få lite vila emellan.

Det var ett nytt pass på BodyPump, även om många övningar var lika tycker jag. Nåväl, kul var det och som tur var hade jag Stefan med mig, han har full koll på hur mycket man ska ha på vid varje övning, jag har fortfarande inte lärt mig hur mycket jag klarar så jag följde honom och han gick på gränsen hela tiden. Det var sjukt tungt pass, men när det var som värst så kollade jag i spelgen på Stefan och såg att han såg mer ansträngd ut än mig och då kändes det genast lite lättare och jag kunde fortsätta med ett leende.

En annan sak som var kul att det var så många jag kände på de olika passen. Syrran var där, Sylvia från utmaningen, Jenny som jag lärt känna nyligen och Lina lika där och Anna som är en gammal vän, Eva som jobbar på Må Bättre och gammal arbetskollega med min sambo och dessutom fick vi sällskap av Lisa (min kostrådgiverare och ledare under de andra passen) under BodyPump passet.

Så avslutar jag med veckans nakna sanning, håll till godo!

28 mars 2012

Små förändringar, men ändock, det går åt rätt håll.


1 kommentar: