tisdag 6 mars 2012

Träna eller plugga, det är frågan?

Skönt träningspass idag. Inledde med styrketräning, tyvärr kände jag mig lite stressad men det gick förhållandevis bra. Efter det körde jag ett Easylinepass på 45 minuter. Och avslutade med armcykling, rodd och crosstrainer. Tog ut mig totalt, det var riktigt skönt. Men nu är jag sugen på mer träning, tyvärr vet jag inte om tiden tillåter mig att träna imorgon, jag har en dugga jag måste plugga på, den är på torsdag och jag känner mig inte helt säker. Tanken är att köra Core 09.00, Easyline 09.30, Bodypump 10.00, sen hem och plugga igen vid 11.00. Det borde ju funka.

Det som gjorde det extra kul idag var att det var så många jag känner som var där, igår var det inte någon som jag tränade med, men idag var det en handfull. Även om ingen höll på lika länge som jag så avlöste de varann, riktigt trevligt med andra ord, och dessutom blir det bättre träning när man peppar och pushar varann.

Nu måste jag återgå till studierna. Men jag hoppas vi ses imorgon om jag beslutar mig för att träna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar