måndag 12 mars 2012

Ny vägning, halvtid i utmaningen!

Imorgon ska jag väga och mäta mig igen. Utmaning har pågått i sex veckor nu, halva tiden kvar. Jag har varit lite dålig på att blogga ett par dagar men jag har legat lågt eftersom jag haft mycket med skolan just nu, och träningen har flytit på som vanligt, körde styrka igår och lite kondition idag (eftersom jag inte får träna 24 timmar innan vägning). I övrigt känner mig lite seg idag, funderar på om jag är påväg att bli sjuk eller vad det är. Huvudvärk och mår lite illa, känner av höger öra. Kanske är det min manliga velighet eller?

Nåja oavsett hur jag mår så blir det nytt ilägg imorgon, med mer information om hur det gått. Det känns iaf som jag fortsätter gå ner, och det känns kanon. Marie på Må Bättre påpekade hur "snygg" jag blivit, och sen kom det fler och påpekade att det börjar synas rejält att jag gått ner, och det är inte utan att man drar lite extra på smilbanden.

Med de orden avslutar jag dagens inlägg. Må gott...


2 kommentarer:

  1. Fortsätt le, Du kan lungt lita på vad dom säger, det är absolutsant! Kram gubben!

    SvaraRadera