söndag 25 mars 2012

Grym träning idag, samt veckans nakna sanning


Körde ett hårt pass på gymmet idag, hårt styrkträningspass. Testade lite nya övningar och det gav resultat, jag var helt svettig och slut idag. Plus lite crosstrainer. Det känns mycket bättre nu än vad det gjorde i början av veckan, men idag kände jag av andningen igen, men jag hoppas det försvinner. Jag vill inte ta mer medicin nu.

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden, men det beror inte på ointresse, utan på att jag haft mycket att göra med allt annat, det är skolan framförallt, men även Brylla. Men jag försöker hinna med ett inlägg så fort jag kommer åt.

Min kära sambo tog ett kort på mig bakifrån idag, hon skrattade och sa "Nu har du ett fint kort till bloggen". Jag vet inte om det är så fint, men det beror på hur man ser det. Det är nog dags för lite nya kläder snart iaf.


Jag har ju tyvärr missat att lägga upp veckans nakna sanning men här här den också, ber om ursäkt för förseningen. Jag ska försöka be om hjälp att sammanfoga första bilden och den här, så syns skillnaden lite tydligare.



Allt gott kära vänner, tack för att ni följer mig. Det är bara 4 veckor kvar av utmningen nu, slutspurten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar