söndag 18 mars 2012

Skitvecka!

Jag har inte bloggat på ett tag, det har varit lite för mycket av allt helt enkelt. Jag är "halvdålig", på väg att bli sjuk, men det bryter inte ut. Grabbarna har varit här och när min sambo jobbat kväll så har jag kommit av mig lite. Jag har tränat dåligt hela veckan, "bara" 4 dagar, och max en timme per gång. Nu försöker jag ladda om batterierna komma tillbaka till en ny energifylld träningsvecka.


Viljan finns under ytan, det gäller bara att släppa fram den. Jag åker ner imorgon efter att jag lämnat barnen på skolan, kl 08.00. Jag hoppas vi ses där då...

2 kommentarer:

  1. Fyra gånger är Good enough Fredrik! Du är en riktig kämpe och ibland blir de lite för mycket av allt. Du kommer igen!! Hoppas vi ses snart!
    Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina, men som du säkert vet så känns 4 gånger som ingen gång när man normalt tränar 6-7 dagar i veckan. Med det så menar jag inget illa, du har helt rätt. Jag tar igen det när jag känner mig lite piggare. :)

      Radera