torsdag 22 mars 2012

En skön dag på gymet...

Idag tränade jag tillsammans med min gamla granne Irene, vi körde lite styrketräning tillsammans, och peppade varann, provade lite olika nya övningar och det var skoj. Sen kom Jenny och hon visade sig vara en riktig fena på olika övningar och visade oss lite nya aktiviteter som jag lätt kan säga att jag aldrig provat förut. Det var är kul att hitta lite nya infallsvinklar, vad man kan göra med en pilatesboll och ett par hantlar bara. Efter det skulle jag köra lite kondition men tiden rann ifrån mig och det blev väldigt sparsamt med det, tyvärr.

Nu sitter jag och försöker göra klart det sista inför morgondagens hemtenta, och det känns bra. Men samtidigt laddar jag för att träna vidare i helgen, imorgon tror jag tyvärr inte jag hinner med, men vi får se.

Dagen har runnit ifrån mig och min sambo låg i sängen när jag stack och tränade imorse, så tyvärr inget kort idag heller, gör ett nytt försök imorgon.

Allt gott och en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar