lördag 11 februari 2012

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Idag försvann min dotter till sin moster och min kära sambo till jobbet, trodde jag. Åt frukost i lugn och ro, efter en seg start tog jag mig ner och körde 45 min promenadband. Kände att kroppen behöver en vilodag men jag ville ändå göra nåt för att håll igång. Lagom.

Sen kom jag hem och trodde moster skulle med Tyra, istället står min sambo där. Gå och duscha nu beodrar hon. Innan jag vet ordet av är vi på hotell Bergmästarn. Här ska vi sova själva inatt. Mysigt värre. Har precis varit ner i spat och stekt och kokat fläsket. Alltså både solat solarium och bubblat. Nu inväntas pedikyr innan maten, och jag har bestämt mig för att tillåta mig själv lite fusk idag och träna extra imorgon och resten av veckan.

Fortsatt trevlig helg på er...

2 kommentarer: