tisdag 7 februari 2012

Konsultationsmöte på dagen agenda.

Dagen började med att min sambo hade fått öroninflammation och dagordningen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag fick lämna Tyra på dagis innan dagens pass, men jag hann, och började med ett Easy Line pass. Jag börjar bli bekväm med Easy Line nu och det känns ungefär hur mycket jag kan köra vid varje station så det känns väldigt bra. Efter det var det konsultationsmötet som jag trodde var igår, men eftersom jag redan gjort vägningen inledde Lisa med att fråga om jag visste hur bra mina resultat var. Jag skakade på huvudet och hon fortsatte, jag fick lova att fina Prenet's huvudkontor och fråga om det ens var möjligt, och det var det. De hade haft en tidigare som gjort en sån mätning. EN! Och det var en elit idrottare. Nu finns risken för att det blivit något fel vid någon av mätningarna men det får jag veta vid nästa invägning, om två veckor. Jag känner mig iaf nöjd till tusen och ni som känner mig vet att jag inte någon elitidrottare i grunden. Sen pratade vi om bra fetter och dåliga fetter, visste att det var skillnad men inte sån skillnad. Så nu blir det att prova makrill och lite annat smaskens framöver.

Lisa till höger i spegeltn var så vänlig och hjälpte mig med dagens bloggkort.
Sen fortsatte dagens träning med lite kondition och styrketräning avslutades med en sväng på promenadbandet. Jag känner mig nöjd och glad och tycker det är kul att med en sån aktivitet på min blogg, det sporrar verkligen.Samtidigt vill jag tacka för alla komplimanger och kommentarer. Jag är så in i skogen glad att jag fick den här chansen av Må Bättre, det kommer att göra stor skillnad främst för mig men även för min familj och det är extra kul att höra att jag sporrar och motiverar andra också, inte minst min kära mor.

Känner mig laddad inför resten av veckan och önskar dig en kanon vecka också.

2 kommentarer:

  1. Ja du Fredrik, du överträffar de flesta, i det mesta!! Kramar i mängder!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, en typisk mamma kommentar. Självklart tycker de flesta mammor att sina barn är bäst. ;) Men tack så mycket, det värmer.

      Radera