måndag 27 februari 2012

När ska det ge sig?

Häromdagen trodde jag knät blivit bra, men det verkar bara vara tillfälligt. Det kommer och går, men blir aldrig riktigt bra känns det som. Kan inte räta ut benet ordentligt, och det är frustrerande när jag vill slita och ta ut mig så jag kryper ut från Må Bättre, men jag får väl nöja mig med styrketräning och handcykling. Ska testa lite crosstrainer imorgon igen och cykel. Men jag vill ju köra passen också, det blir inte samma, när man inte har någon som peppar en och skriker att man ska ta i lite till. Nåja, hämtade ut lite starkare värktabletter nu, så får vi se om det hjälper nåt. Körde iaf över två timmar handcykel idag.

Men så har jag börjat en ny kurs på Högskolan Dalarna också, så jag kommer att gå i skolan Måndagar och Onsdagar från 9-15, betyder att mitt förmiddagspass blir numera före 9, känns lite sådär, men man kommer ju igång iaf, då kan jag träna tidigt och komma hem lagom till frukosten. Imorgon kommer ett nytt "den nakna sanningen" kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar