tisdag 28 februari 2012

Veckans nakna sanning...

Idag fick jag en genomgång av Therese på Må Bättre, hon som kör Core-passen jag pratat om tidigare. Fick lite förslag till övningar i gymmet, alternativ i styrketräningen. Det kändes riktigt bra. Det har varit lite ensidigt när knät inte vill som jag vill. (Ursäkta tjatet om knät). Nu har jag lite andra alternativ iaf.

I övrigt gick träningen bra, och bilderna är strax efter trännigen, men jag får lite panik ångest över att inte kunna köra passen som jag vill.

Det blir ett kort inlägg idag igen, men skolan tillåter inta så mycket annat just nu. Passar väl bra när jag inte kan träna så mycket som jag vill. Imorgon blir det tidig träning, lär åka ner innan frukost om jag ska hinna, för sen blir det skola och efter det kommer grabbarna hit, och plugga.


Tack för idag, nu lär jag plugga vidare...


Efter ett hårt pass i gymmet...

Ser du nån skillnad? 

2 kommentarer:

  1. Om jag ser nån skillnad? JAAAAA! STOOOOR!!! jätteduktigt, Kram<3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket mamma. :) Det går åt rätt håll alltså. ;)

    SvaraRadera